مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-03حوادث

کارشناسان در حال بررسی علت آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود هستند


فرماندار لنگرود، با اشاره به آتش سوزی ساعات اخیر یک کمپ ترک اعتیاد با فوتی و مصدوم، گفت:علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با اشاره به آتش سوزی ساعات اخیر یک کمپ ترک اعتیاد با فوتی و مصدوم، گفت:علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

محمدرضا جلالی در گفت وگو با ایسنا، به دنبال حادثه بامداد امروز در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: متاسفانه در ابتدایی ترین ساعات روز جمعه، 12 آبان ماه کمپ ترک اعتیاد که تعدادی از بیماران معتاد در آنجا مراحل ترک را می گذراندند، دچار حریق شد.

وی افزود: در پی این آتش سوزی، متاسفانه تعدادی از افراد فوت کردند و تعدادی هم مصدوم شدند که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند تا مراحل درمانشان پیگیری شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی های بعدی درباره این حادثه انجام خواهد شد.

به گفته یکی از مسئولان حاضر در محل، شدت آتش سوزی بالا بوده و برخی از مصدومان به بیمارستان منتقل و برخی نیز در محل به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی همچنین یادآور شد: ساختمان کمپ قدیمی و دارای سقف ایرانیتی بوده و همین موضوع سبب شدت آتش سوزی شده است؛ احتمالا اتصال سیم برق موجب آتش سوزی شده که البته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان در حال بررسی علت آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود هستند

کارشناسان در حال بررسی علت آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود هستند